Snart helg va

Vilken dag. Är. helt. färdig. Först åkte vi till hundparken och det var ju skitbra, träffa lite folk och sådär. Sen det vanliga, lunch, lego spel osv. På eftermiddagen leker vi tjuv och polis ute, askul faktiskt. Jag går alltid in 100 procent i sånt där och idag var inget undantag. Tänkte då hoppa lite snyggt och smidigt ner från en hög mur (tänk catwoman) och PANG så ligger jag och kvider bland torkade tallbarr.. Jag i ett nötskal alltså, blir ju inte ens förvånad längre. Kan ju tillägga att jag hade shorts så riktigt fint är det mitt "lilla" sår. Hahaha ajjjj!

Sen då, skulle jag köra barnen till Kaylins match. Först kör vi vilse och får typ panik, sen när vi tillslut är på rätt väg och nästan framme så bryter självklart hela himlen ihop och det FORSAR ner vatten. Jag har aldrig sett så mycket regn i hela mitt liv, skojar inte. Kunde inte se nånting och det var flera centimeter på vägen. Det var alltså bara att vända hem igen, efter lite pepptalk om att vi inte kommer dö och sådär. Underbart.

Sist men inte minst dårå. Min värdmamma var borta över natten och skulle komma hem vid 7. Nehe, då är hon fast någonstans och vet inte när hon kommer hem. Mig gör det ju ingeting men barnen blir ju såklart skitledsna.. åh. Plus att jag liksom jobbat sen halv 8 igår more (med litet undantag på två timmar) så är väl inte i min bästa form. Men löste det bra med lite högläsning. Går in för det där med! Kom på mig själv med att skrika när det var spännande, hehe. Nu kom hon äntligen hem igen ialla fall och jag kan få sova sönder. Imorgon är jag värd lite Sex and the City, jaaaaa!

Ändå är jag så glad så glad, skadeglädje är ju trots allt det roligaste som finns. Även om det råkar vara en själv som är lite skadad.



Aa fast näe, inte så glad

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Du dricker ju inte öl ju ;-)

Söt du är puuussssss

2010-06-04 @ 08:25:32
Postat av: Emilia

Hahah nej, men smålänning som man är uppskattas väl allt som är billigt ;)

2010-06-04 @ 22:27:41
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0