Imma be living a good life

Ååh jag älskar mina hostparents alltså! Efter resan förra helgen kom vi varandra mycket närmre och det känns verkligen superbra. Har hört många historier från au pairer där föräldrarna inte alls bryr sig när arbetsdagen är slut. Igår ringde mina och sa att dom hört att det var basketmatch och fixade så jag hann gå. Underbara, jag har haft tur! Dom har fått mig att börja träna P90X också och fy, det är inte lätt vill jag lova. Idag stod till exempel Yoga på schemat, inte min cup of tee. Jag gillar agressiv träning, gärna där man får hoppa runt och slå lite på nått, hehe. Här ska man saaakta vrida och vända ut och in på sig själv tills man inte vet vad som är upp och ner. Trots att allt gick så sakta och man tyckte att man egentligen inte gjorde nått blev man galet trött, verkligen skitjobbigt. Men han som håller i det är cool och imorgon är vi på att igen, jag och Tony Horton. Hoppas jag klarar av att gå på lördag bara, för då vet vi ju alla vad som händer. BOOM.

 

Ps. Mina riktiga päron, ni är allra bästast så ni vet. Me love you much.


Kommentarer!
Postat av: Nathalie

sv: Okej, kul! Vad gör du om dagarna osv? :) Varit lite dålig på att läsa bloggar på senaste tiden så har inte så stor koll (a)

2010-02-19 @ 06:00:05
URL: http://nathalieselen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack mitt hjärtegull :-) Jag är så himla glad att du trivs och att dina host föräldrar är så bra. Det gör det mycket lättare att ha dig så låååångt bort. Saknar dig enormt det vet du :-)

2010-02-19 @ 10:00:03
Postat av: Emilia

Saknar dig med mamsi :*

2010-02-19 @ 13:27:34
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: billy

Ilove U2

2010-02-19 @ 20:01:54
Postat av: Emilia

hoppas du menar mig och inte bandet, HEHE

2010-02-19 @ 21:37:50
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0