Where are you chriiiistmaaaas, why can't I find yooou

Familjen P kom över ikväll, gillar't. Jake och jag har infört vår egna lilla hälsningsfras, vilken går ut på att i stort sett vinka av sig armen. Fint är det. Blev myspys framför the Grinch och det är alltid så kul att kolla film med Mick. Han memorerar nämligen varenda film han ser, så han säger citaten innan dom gör det på filmen, plus att han kommenterar allt. Ungefär som HK i min gamla klass som kände sig tvungen att prata varje gång det hände något pinsamt, haha. Nu försöker jag komma på vad jag ska hitta på imorgon, är ledig då med. Jag gillar julen.

Förra året kunde jag däremot inte riktigt komma in i julstämningen men tog hjälp av en liten video (dom som läste min gamla blogg vet vad jag pratar om), så tänkte att jag skulle starta en liten tradition. Sagt och gjort drog jag med mina två vapendragare Frej och Mahjs from back home och dansade in julen, kolla bara in våra moves!

Kommentarer!
Postat av: Frida

i love it! :D

2010-12-23 @ 16:30:55
URL: http://konstigtellerhur.blogg.se/
Postat av: Emilia

du är så schnyyyykk där :D

2010-12-23 @ 17:09:30
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag älskar alla juck-moves! :D

2010-12-23 @ 17:25:31
URL: http://konstigtellerhur.blogg.se/
Postat av: Kerstin och Peter i Ljungbyholm

Hej `Milia!

Det var jättelänge sedan vi var inne på din blogg men imorgon är det ju julafton och du är ju inte me´ för första gången. Vi hoppas du hittar julstämningen i USA också och att du får en riktigt fin jul och ett roligt Nytt År. Vi saknar dig men du kommer väl hem snart eller?

2010-12-23 @ 22:08:03
Postat av: Kerstin och Peter i Ljungbyholm

Hej `Milia!

Det var jättelänge sedan vi var inne på din blogg men imorgon är det ju julafton och du är ju inte me´ för första gången. Vi hoppas du hittar julstämningen i USA också och att du får en riktigt fin jul och ett roligt Nytt År. Vi saknar dig men du kommer väl hem snart eller?

2010-12-23 @ 22:11:38
Postat av: Emilia

Heeeej! Nej det kommer kännas jättekonstigt.. Men har ju en massa år kvar då jag kan fira som vanligt så det ska nog gå bra :) Saknar er med, men snart snart kommer jag hem igen. KRAM!

2010-12-23 @ 22:15:40
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: mo

god jul emilia!!! I den riktiga Disney julen...hälsa ekorrarna, för dom bor väl i julgranarna där..?? Sitter totalinsnöad i den värsta snöstorm i mitt långa liv!! = Sant. Inga ni, inga julklappar, inget sova i ditt rum..., men en helvit jul o ett nytt vardagsrum...o sill i kylskåpet! Stora kramen mo

2010-12-24 @ 02:31:28
Postat av: mo

Good juul Emilia! Hälsa ekorrarna där i din disney-jul o hela familjen en riktigt God Jul från oss här! Jag är totalinsnöad i den värsta snöstorm jag nånsin varit med om ( o ingen annan heller på Ö-len..) Så... inga ni, inga julklappar, inget sova i ditt rum!! Men ett nytt vardagsrum, sill i kylskåpet o julefrid me Lazy o Kesella. Julkramen o hjärtevärme mo

2010-12-24 @ 02:46:02
Postat av: Emilia

GOD JUL mormis :) Det ska jag göra. Men usch vad trist.. hörde att det är galet mycket snö hemma.. hoppas det hinner tina bort tills jag kommer som en sooool och lyser upp sverige ;D hahaha. Ha en bra jul ändå mo :) Love you, puss

2010-12-24 @ 07:06:38
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/
Postat av: maja

hahah, så fint :) hoppas du mår bra! kan du kolla upp om du kan komma och hälsa på mig någongång mellan den 4e och 13e februari :) det hade varit mysigt ju:) Puss

2010-12-29 @ 12:07:04
Postat av: Emilia

Det går säkert ska du se :) pappa och jag kanske ska ta en sista minuten i slutet av januari så vet inte exakt när jag kan. Men det vore superdupermysigt :) Saknar dig! Puss

2010-12-29 @ 14:17:14
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0