JAG BLIR SÅ JÄVLA TRÖTT

på min dator! Vill bara slänga den i väggen. Men jag känner på mig att den inte direkt kommer bli bättre humör om jag gör det. Så jag försöker med den snälla metoden dvs. tar det lugnt, startar om (minst 20 gånger om dagen) och klappar lite fint. Men lik förbannat gnäller den och trycker upp sidor jag inte vill in på och dör och åååååh. Damp! Eller ja, virus. Kan man också säga. Sen har den ju inte ens någon s-tangent, haha stackarn. Den kanske gör detta i ren protest? Hur som helst, en fungerande dator önskar jag mig i julklapp. Mac book air? Ja tack. Eller så köper jag en själv men då får jag tigga på gatan om jag ska ha råd med lägenhet i norge sen. Nehe, nu måste jag starta om den här igen. See ya.


all I want for christmas is yoooou, baaabyyy

Update: nu får jag inte upp facebooksidan, hybel-sidan eller vissa bloggar längre. När uppdateringen här slutar vet ni att blogg.se lagt ner ;) Om ni undrar varför jag inte sagt nått om detta i ett tidigare stadie så är det för att jag levt i förnekelse. Tack för mig, godnatt.

Helvete, nu la min mail ner också.

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0