Love and other drugs

Så var denna lördagen över, inte många sånna kvar i detta land. Har jag då gjort den väd att minnas? Kanske inte riktigt. När jag hade fixat klart och var redo att ge mig iväg så kommer Mick ner och berättar att Allyson spytt.. Tvillingarna skulle spela recorder på en julkonsert, så jag tog en för laget och stannade hemma med sjuklingen. Vi kollade top model så det var ganska gött ändå. Sen kom dom hem och så blev det thai food, innan jag tog bilen till Birkdale. Så såg jag Love and Other Drugs med Maria och Jenny. Kanske inte den bästa filmen, men klart sevärd. Jake Gyllenhaal alltså.. åh. Mja, kvällen blev lyckad i alla fall och nu ligger jag här med choklad och julkalendern, haha. Den är rätt bra faktiskt, nu vill jag också ha en liten gris i min säng.

Det snöade idag förresten! HÄR, där det "aldrig" snöar. Var håller den där växthuseffekten hus när man behöver den?




Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0