Christmas Day

Feber är kul. Inte. Kunde inte sova inatt utan vaknade en gång i timmen och sen kom barnen in vid 7 då det skulle öppnas paket. Två timmar tog det typ att öppna alla, barnen fick hur mycket som helst, helt sjukt mycket grejer. Keyboard, kneeboard och allt vad det var. Jag fick också massa fint, jätteglad! Men mådde som sagt inte bra så sen gick jag och la mig och har legat här mest hela dagen. Vi fick snö nu ikväll så alla är helt uppspelta över att det blev en vit jul ;) inte så ofta det blir det här liksom. Men kollade väderleksrapporten och det ska bli 17 grader på nyårsdagen? haha. Skumt. Aja, hoppas verkligen jag blir bättre tills imorgon, skulle ju fira svensk jul med Elin.. Vi får se hur det blir. Får sova två timmar i timmen nu och hålla tummarna i sömnen.

Bild från förra årets juldag. Hade riktigt kul minns jag, förfest hos bröderna Nielsen med dom bästa. Sen blev det bugg på Sandra, det enda rätta. Och hämfärd vid.. tolv? För då ville Simon hem. Ahopp. Måste säga att jag är lite avis på alla som är hemma över julen, men får ta igen det nästa år. Och hade det inte varit för min förkylning hade jag också haft en superbra jul här med. Kommer sakna detta.

Kommentarer!
Postat av: Simon

Haha jag var ju trött (A)

2010-12-26 @ 16:06:53
Postat av: Simon

Jag var ju trött (A)

2010-12-26 @ 16:07:50
Postat av: Emilia

Märkte det duuu ;)

2010-12-26 @ 16:18:24
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0