Inte en vanlig julafton

Så var årets julafton över. Eller? Fan vad jag blir förvirrad av det här.. Morgonen kändes jättekonstig och jag längtade faktiskt hem lite. Har dock fått en massa fina sms och meddelanden av folk hemifrån så nu känns det bra igen. Tacktacktack ni underbara. Sen kom Elin på besök en stund med och efter det kröp barnen upp i min säng och lyssnade på julmusik och sådär.

Vid 3 åkte vi på julmässa (ska man fira amerikansk jul så ska man), gillar den prällen alltså. Han drar skämt och allt. Kul! Sen åkte vi hem och åt fondue. PÅ JULAFTON? Haha sjukt sjukt. Det är dock stört gott så jag klagar inte. Grandma och grandpa är här nu med så det är så mysigt sååå. Vi kollade barnens inpelade julkonsert med och sen satt vi "vuxna" och pratade i någon timme innan jag kände att jag var tvungen att gå ner till mitt rum. Håller nämligen på att bli sjuk, hela huvudet värker och halsen och ja.. allt. Blä. Är inte alls på topp. Så ska snart krypa ner så jag orkar öppna paket imorgonbitti. Hihi spännande! Mick ville kolla om det gick att köpa Kalle anka och hans vänner på iTunes, haha. Men vi ska se någon julfilm med musse istället, imorgon vid 3 ;) Man tager vad man haver som man sä. GOD JUL!!

Man måste vara fin i kyrkan tydligen.. När Kaylin kom in på mitt rum sa hon "are you wearing THAT?" så jag fick helt enkelt byta, jeans gick iiiinte. Såhär blev det tillslut.

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Finast i kyrkan säkert <3 Saknar dig!!! Kan vi prata på skype ikväll sv tid?

2010-12-25 @ 19:18:13

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0