Badabadabam

Känns som jag är igång 24/7, kan inte ens sova längre.. GE MIG STYRKA! Sen har Allyson varit sjuk hela veckan så i måndags jobbade jag hela dagen och imorgon blir det likadant, till halv nio. Alltså 14 timmar. Tack för den. Annars sååå, jo mitt bankkonto tittar snett på mig för han är INTE glad. Men har bestämt mig för att skita i det, i sverige kostar allt ju ändå 15 gånger mer.. Så i veckan blir det till att köpa en liten dator också, wohoo! Är nästan klar med julklapparna nu också, känns väldigt skönt.

Idag var jag och hjälpte min förra area director på hennes nya jobb på preschool. Berättade om hur vi firar jul i sverige och svarade på en himla massa frågor. Dom var så sööööta, så var kvar typ en timme längre än jag behövde, hehe. Kom nyss hem från Elin och nu ligger jag och äter lakrits. Alltså är det bara jag som måste äta det för sig självt? Det går ju liksom inte att ta en bit saltlakrits och sen käka choklad? Fan, märks att det är kväll.. Då börjar jag alltid med mina konstiga funderingar. Godnatt helt enkelt.


Dom har gjort luciakronor och stjärngossehattar ;)


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0