When the world caves in

Så himla skönt att sova ut i morse, familjen sov borta så var helt ensam och gled runt i min pyjamas till 2 typ. Då åkte jag och träffade Jenny för att äta lunch. Som även blev middag för jag är fortfarande mätt! Sen dividerade vi länge om vi verkligen skulle ooorka åka till köpcentret eller bara kolla bio. Tillslut bar det ändå av till Northlake mall och det är jag glad för. Hittade jättemycket fint och sånt som jag verkligen behövde. Bästa av allt var ändå priset, fick en skjorta, ett par jeansleggins, två tshirtar, en tjock mysig kofta och fem par trosor för typ 500 spänn. Fatta gutt! Nu har jag två stora köpmål: vinterjacka och JULKLAPPAR!! Har nästa vecka på mig för det sistnämnda. Ajaja. Löser sig.

Nu är klockan 10 och som vanligt den tiden jag vaknar till liv. Nyss fick jag för mig att leta upp ett kvitto till en tröja jag ska lämna tillbaka. Det slutade med att jag rensade golvet i min garderob där allt möjligt låg i en enda bamsehög och min resväska där jag slängt in en massa skit. Sen städade jag lite i nattuksbordet och vek kläder. Jag som skulle sova.



Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0