Lite som jag missat

Bloggandet går sådär för mig just nu känner jag. Måste ju berätta hur det gick för oss när vi bakade i torsdags. Elin briljerade med sina talanger i köket, grym! Jag och Hannah var väl.. inte riktigt lika grymma. Men helt klart godkänt ändå tycker jag. Vi lyckades klämma fram en hel del smarriga pepparkakor, chokladbullar och lussekatter. Fast jag gjorde mest kattungar.. Roligt var det i alla fall.

Igår drog Elin med mig på lussefirande och OH vad mysigt! En massa svenska kvinnor (som jag tror jag berättat om förut) och en man med deras familjer var där och jag var med och sjöng i luciatåget. Så himla kul! Sen blev det julbord igen, dessertbordet var ju inte att leka med.. Vid 8 rullade vi ut från huset och vidare till colleget. Basket stod på schemat och vi vann!! Sen träffade vi Greg och hans kompisar som satt och pluggade i ett rum utan fönster..... Påminn mig om att ALDRIG gå på Davidson. Haha, fyfan för att plugga så mycket. Men det var trevligt :) Vi spelade twister med, i biblioteket, hehe. Det var väl ingen som hade trott att jag skulle vinna? :D Nä okej, det gjorde jag inte heller.. Men jag kom inte sist heller så jag är nöjd. Kanonkväll!


vi sa väl lusseKATTER?!


Hannah och jag åt lunch på Toast efter bakningen.
Seriöst, vem serverar ens nått som ser ut så? Euw.



Elin har bilderna från lucian så dom kommer nog så småningom..

Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0