Wilmington <3

Okej, detta inlägget är förmodligen rätt ointressant för dom som inte vet vad One Tree Hill är men here we go. Vi kom fram till Wilmington på tisdagkvällen. Där hittade vi vårt hotell och en liten pub där vi åt middag. Tvingade med dom ut på en nattpromenad med, hehe. Morgonen därpå snörade jag på mig löpardojjorna och sprang bort till bron, där Lucas springer i introt. På ipoden spelades såklart OTH-soundtracket. Sen letade jag mig vidare dit dom spelar in utsidan av skolan och gymmet, där dom alltid går och pratar i dom första säsongerna. Blev en sväng längs floden med och sen sprang jag hem och åt frukost med dom andra :)

När vi gjort oss iordning och checkat ut cruisade vi runt och kollade på olika byggnader som varit med i serien. Så sjukt tacksam alltså, inte alla föräldrar som skulle kört runt halva staden för att kolla på HUS liksom, haha! Men dom tyckte jag var dum i huvudet tror jag, med all rätt. Speciellt när vi kom till Tric och jag luskar upp grinden dom satt för trappan, springer upp, tar en massa kort, tar tag i handtaget, försöker öppna, hoppar lite, springer ner, gör peacetecken till mammas videokamera, sätter mig i bilen och säger "wow, det där var nattklubben :D:D:D" Haha. Sen tog jag lite kort på Brookes, Felix&Anas, Lucas och Paytons hus innan vi nådde Wrightsville beach. Riktigt varmt blev det och jag svettades typ i mina jeans och tshirt, gaolet. Och vi såg delfiner!! som hoppade runt precis vid strandkanten. Fint.

Vi åt lunch på en jättemysig restaurang vid floden och jag gick runt och kollade på lite fler grejer som varit med, som Clothes over Bro's och Karen's Café. Eller innan det var vi förresten på the River Court, alltså basketplanen. Då var jag lycklig vill jag lova! I alla fall, efter lunchen och det så åkte vi hem hit till lilla Davidson igen. Så, nu är jag klar :D






Kommentarer!
Postat av: Shirley

OMG !!!!=D

2010-12-02 @ 17:32:21
URL: http://shirleyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0