HAHAHA


 
Alltså detta kommer aldig bli gammalt, jag skrattar varje gång! Och så får det mig att tänka på den där helgen för ett år sen. På fredagen ramlade Maja på rumpan utanför palace och blev asförbannad. Sen var det min tur dagen efter på bergalokalens altan. Haha, finns det något roligare än när någon halkar? Eller pinsammare än när man gör det själv..

Kommentarer!
Postat av: Jenny

Ha ha haaa, usch så hemskt...

2010-12-12 @ 20:25:55
Postat av: Maja

Haha! jag glömmer det aldrig.. var ju skitsur redan innan, och det där gjorde ju inte saken bättre direkt.. haha.



Men det som slår alla kvällar, det är ju endå Glofisken ;)



PUSS!

2010-12-13 @ 10:14:54
Postat av: Millis

Jag glömmer det aldrig heller :D haha fy fasen vilken kväll, på palace toalett ;) men kul vare! Åååh glofisken, hahaha bäst helt klart ;D puuuss!

2010-12-13 @ 16:13:34
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0