Go, went, gone

Nu när jag inte har engelskalektionerna längre har jag 8 timmar mer fritid i veckan. Så skönt att bara vaaa, och inte stressa med nånting. Ska snart till gymmet men tänkte ta tag i det här och skriva lite om dom dagarna på resan som jag missade. Förra söndagen vaknade vi upp i Raleigh och tog oss till Washington DC. Vi gick och gick och gick tills vi helt enkelt inte orkade mer. Då satte sig mamma och Thomas på en restaurang medans jag fortsatte gå, till H&M. Nöjd gick jag även därifrån, men ångrar lite att jag inte köpte pälsmössan ändå.. Sen åt vi och gick hem till vårt fina hotell. Med knöllröd dörr ;) Haha. Dagen efter gick vi igen, såg ännu mer grejer man "måste se" i DC. Tillslut värkte det så mycket i fötterna att vi bestämde oss för att kapitulera. Bilen tog oss en runda förbi Pentagon och sen vidare längs kusten ner till Wilmington. Fasen vad mycket gå och gick det blev nu kände jag. Men det var ju så.




haha kolla tompe i bakgrunden :D




efter denna bilden sprang vi ut i vattnet och skrek FORREEEST.
eller inte



Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0