Ana Banaaana

KANON, Kaylin kom hem idag och har maginfluensa.. Det sjuka (he he) är att jag visste det. Barnen får ju för sig ibland att dom inte mår bra på mornarna och gnäller och har sig, sen åker dom till skolan och så är allt bra. Men jag gick hela dagen och väntade på att hon skulle komma. Så idag har jag torkat spya. Mysigt!

När jag slutade bar det av till Ana för avskedsgos. Kommer bli jättekonstigt nu, det har ju liksom alltid varit vi fyra. Jenny, Clare, jag och Ana. Nu är vi bara tre kvar och snart sticker jag. Bra kväll i alla fall, med en massa skratt. Och så fick jag med mig en klocka. Den var jättesöt, som ni ser på bilden där nere.

Nu måste jag sova, jobbar förmodligen hela dagen imorgon eftersom K är hemma. Wohey. Behöver verkligen gå på min lektion egentligen.. Tror att jag äntligen kommit på hur jag gör för att sjunga med mitt head register. Haha. Ser hur intressesmurfarna hoppar där borta nu. Aja, nattinatti.


vi tog en liten gruppbild så fint



Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0