Ain't nothing but a cold beer in the sun

Wow, den här dagen gick från att vara den tråkigaste i världshistorien till riktigt bra. Mådde bättre och bättre så jag gled upp till barnen som spelade tvspel. Sen föreslog jag att vi skulle öppna deras nya basketspel, NBA jam, och fysatan vad kul det var! Jag och Kaylin garvade sönder framför tvn. Sen åt vi middag, lekte med vovven och bara umgicks. Goodie. Nehe, nu ska jag sova bort det sista av den här förkylningen!

24 timmar och jag är redan trött på snön... haha. Ge mig vita stränder och soool

Kommentarer!
Postat av: mo

det var dååå, precis DÅÅÅ, du skulle lyssnat på mo pappa Billy.....i Miami under the sun!!! Notera redan röd nästipp på bilden...hi hi

2010-12-27 @ 09:24:40
Postat av: Emilia

hihi, sen blev han kräftis :)

2010-12-27 @ 15:15:36
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0