Wimpy

Idag upptäckte jag en dold talang hos mig själv, är nämligen helgrym på domino! Har liksom aldrig tänkt på att man faktiskt kan spela det, utan har mer snöat in på det där med att dom ska knuffa varandra. Anyway, bio blev det efter lunch, diary of a wimpy kid. Helt okej, en av killarna var skitäcklig och skitrolig.  Sen var vi ute och spelade det där "jag förklarar krig mot.." som man alltid gjorde på mellanstadiet, åh det är nästan lika kul fortfarande. Men gick inte att spela särskilt länge för när det är 30 grader och vindstilla är det rätt jobbigt att vara ute och faktiskt göra något. Man vill bara slänga sig på marken liksom. Ikväll åt vi på italiensk restaurang, min mage min mage..

haha underbart


Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0