Sweet dream or a beautiful nightmare

Pust. Är helt ensam för första gången sen halv nio i morse. Vaknade av att jag drömde mardrömmar. Inte sånna där läskiga, utan det var mer.. sorgligt, usch. Sen var det jobbjobb och baseball och mexikansk mat och lek. Nyss kom Micks föräldrar så välkomnade dom osv. Har flyttat upp i Allysons rum nu när dom är här, får la se hur det går. Imorgon ska vi åka båt, wie.


Nästan exakt ett år sen och fett coola redan då. Frittan och jag skulle på hemmafest hos simondanneochrobin (simon var förövrigt med i min mardröm och tröstade mig, haha tack) och oj, minns kvällen som igår. Allt från när vi ringde på fel dörr till lite "dansk fästning" till bilresan mot stationen och så dom älskade torsåsarna på bussen. "om man låtsas att den här lampan är blå.. då är den blå"

Kommentarer!
Postat av: Frida

Mycket charmig bild, Emilia Nilsson. Jag minns de där jag med. De va tider de! JAG SAKNAR DIG, puss:)

2010-04-03 @ 10:59:05
URL: http://konstigtellerhur.blogg.se/
Postat av: Emilia

Finns värre om du vill se :D Visst vaaare, åh så bra! Saknar dig med Frejpastej, pusss (L)

2010-04-03 @ 17:27:58
URL: http://emiliaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0