"Han är ju sådär viktig liksom och öppnar dörrar"

Nyss hemkommen och ska alldeles strax däcka i All's säng. Elin och jag såg Ringaren i Notre Dame och åt för mycket popcorn. Ute och promenixerade med, vilket ledde till en skrattattack för min del, tårarna sprutade. Bra kväll, like. Nu måste jag verkligen sova, ska upp vd sju imorgon för jag ska på.. wait for it.. mässa. HAHA, Emilia ska frivilligt gå till kyrkan på sin sovmorgon. Går med i facebookgruppen "I dont drink, smoke, swear or have sex, I am a virgin who loves god" direkt. Men det bjuds på mat efteråt och det kan jag bara inte tacka nej till, ju. Här är två bilder från båtturen tidigare med.




Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Go ahead, släng in din kommentar:

Trackback
RSS 2.0